sobota, 24 marca 2012

album Michałowy:)

wczoraj naszło mnie i zrobiłam pierwszą kartę do albumu Michała :) zmotywowało mnie wyzwanie na silesian craft gdzie jest do zliftowania piękny scrap Latarni Morskiej ... potraktowałam go jak mapkę i reszta sama poszła...


 jedno z wielu ulubionych zdjęć - Misiek ma tu 4 mięsiące:)


podoba mi się robienie scrapów w wersji pomniejszonej (moje karty mają wymiary ok.20cm*20cm)
a teraz zmykam wykorzystać piękny weekend, który się zaczyna:) pozdrawiam


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

dawno mnie tu nie było...

i taka miła niespodzianka:) na Silesian Craft ogłosili wyniki wyzwania z liftem i moja karta wygrała!!! bardzo mi miło...dziękuję:)
a nie było mnie ponieważ przepowadziłam remont i mam w końcu funkcjonalny kącik scrapowy!!! ( bo o całym pokoju mogę pomarzyć:D),ale na razie w zupełności wystarczy, sporo półek do przechowywania i przestaje się gubić w moim bałaganie...jeszcze tylko kilka drobiazgów i gotowe...bardzo mnie to cieszy i motywuje!!! pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Cudowna praca! Urocza gałązka, a maleństwo- przesłodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ słodziaczek!!!
    Scrap równie cudny-piękne kolory!!!

    Równie kolorowego weekendu życzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja:D bardzo bardzo mi się podoba:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap, a i zdjęcie mnie absolutnie zahipnotyzowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny skrapo-kartko-lifcik :D Dzięki za włączenie się do zabawy!
    PS ja też zaczynałam od formatu 20x20 ;) szybko mi przeszło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie albumik sie zapowiada:))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudenko :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...