poniedziałek, 12 marca 2012

podwójna radość:D:D:D

dziś chciałam się podzielić dwoma (dwiema??:)) informacjami, które sprawiły mi wielką radość:)
po pierwsze wczoraj ogłoszono wyniki kolorowego konkursu zimowego na LO, i moja praca..... aaaaa zajęła trzecie miejsce!!!  nawet nie umiem wyrazić jak bardzo się cieszę że po raz drugi na Skrapujących Polkach jestem w grupie wyróżnionych dziewczyn!!!


a po drugie właśnie przed chwilą odebrałam przesyłkę od Tusi u której wygrałam Candy (pierwszy raz wygrałam:D)!!!
piękne papiery, naklejki!!! ach jeszcze nie miałam takich dodatków!!! bardzo, bardzo dziękuję...
na szybko zrobiłam zdjęcie tych wspaniałości, ale nie oddaje ono uroku kolekcji All I Ever -  7 dots studio:)


po takim pozytywnym doładowaniu nie pozostało mi nic innego tylko zacząć ciąć:) pozdrawiam ciepło

4 komentarze:

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...