czwartek, 12 lipca 2012

lato nad morzem - The ScrapCake

wakacje w pełni, pogoda dopisuje więc mało mnie tutaj:) ale dziś postanowiłam wpaść z albumem wakacyjnym, idealnie wpisującym się w klimat:D
całość na świetnych papierach The ScrapCake, które udało mi się pociąć tak, żeby wystarczyły tym razem na 30 stron:) 


 
album zgłaszam na wyzwanie Silesian Craft "COŚ WAKACYJNEGO"
oraz na Magiczne Wyzwanie "Wakacje!"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


iiiii..................... nie wiem czy mnie oczy nie mylą ale album wygrał w wyzwaniu Magicznej Kartki?!:D ale niespodzianka!!! baaaardzo dziękuję!!! ale miło!!!

4 komentarze:

  1. Rewelacyjny, super kolorystyka!!!
    Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super albumik :)) Bardzo lubię te papierki wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JEST Piękny !!! i jest mój :-) , dziękuje Anitko i czekam z niecierpliwością na następne . ANIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, radosny albumik :)Fajnie wyglądają te wszystkie powycinane elementy:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...