piątek, 27 września 2013

identyfikator na Craftshow:)

jedyna praca jaką udało mi się wykonać na jutrzejszy Craftshow w Krakowie ( kto się wybiera?:)) to identyfikator:D ostatnio tempo naszego życia pędzi z prędkością światła i na nic nie mam czasu, więc cieszę się że uda mi się jutro spotkać z niektórymi z Was choć na kilka godzin... pobuszuje sobie w przydasiach, odbiore zakupy, ach nie mogę się doczekać :)

 użyłam farby akrylowej, preparatów glossy i crackle, pudru holograficznego do embossingu, perełek, Tildowych papierów, wycinanych kwiatków i różowego koloru:D
trochę mnie poniosło...ale to lubię:D
pozdrawiam ciepło odwiedzających i komentujących:*...
 i do zobaczenia!!!


Ach nie miałam nawet czasu, żeby napisać relację "pozlotową", dlatego na pamiątkę wklejam sobie kilka zdjęć skradzionych ze Scrapka  żeby mi nie zginęły z kompa...Najkrócej mówiąc było cudownie!


tu z ArtIs i Basią:*

 a tu udało nam się "dorwać" i zapozować z Agnieszką ze scrappassion, baaardzo pozytywna i sympatyczna dziewczyna!


i jeszcze wpis do sławnego albumu Jolagg!!! czuję się zaszczycona :*


 no i na koniec zdjęcie grupowe Lotty, nie da się mnie przegapić w tym żółtym szaliku:D

 

4 komentarze:

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...