wtorek, 6 sierpnia 2013

folder na zdjęcia dla Viol

Witajcie Kochani po dłuższej przerwie:) 
Lato w pełni, a upały nie sprzyjają scrapowaniu, chociaż cały czas coś tam tnę...
Za to coraz chętniej chwytam za aparat fotograficzny:D
Ostatnio miałam przyjemność zrobić kilka zdjęć Viol, pewnie większość Was ją dobrze zna:). 
Kilka zdjęć zobaczycie TU ... trzeba dodać, że "sesja" powstała podczas jedzenia kiełbasek z grilla:D
A ja postanowiłam dorobić folderek, w którym będzie mogła przechowywać zdjęcia po wywołaniu... 
Viola lubi bawić się mediami ( w odróżnieniu do mnie::)) więc starałam się, żeby był trochę mediowy...


 pozdrawiam i dziękuję, że tu zaglądacie i za wszystkie miłe słowa jakie zostawiacie:*

4 komentarze:

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...