poniedziałek, 15 kwietnia 2013

perłowo... i kurs na torebkę:)

Witam w ten piękny wiosenny ranek!
dziś perłowa inspiracja ślubna z papieru 100% Miłości...idealego na kartki ślubne:) piękny, koronkowy wzór... zresztą sami zobaczcie....

 
 kartkę chciałabym zgłosić  na kwietniowe wyzwanie do Scrapcafe (oj daaaawno nie brałam w żadnym udziału:)) O jak Owal:)
użyte papiery to Piątek Trzynastego dostępne o TU

kartkę zapakowałam w torebkę - jest to ostatnio moja ulubiona forma opakowania na kartkę, dlatego chciałam się z Wami podzielić kursem na jej wykonanie:)
torebka jest zrobiona z jednego arkusza papieru wizytowego A4
następnie postępujemy wg schematu...linie przerywane to miejsca bigowania/zagięcia...wymiary na kartkę 14x14cm...
 zaokrąglam skrzydełka dziurkaczem, żeby lepiej się "schodziły"
 wycinam okienko za pomocą wykrojnika...jeśli nie macie maszynki można wykroić ręcznie...
 między bazę a papier przyklejam "szybkę" wyciętą z ofertówki
 zaginamy wszystkie bigowane miejsca
 przyklejam najpierw spód a później boki
  i na końcu "rączki", mogą mieć różne kształty w zależności od użytych wykrojników, albo można je zastąpić wstążeczkami...
  i torebeczka zrobiona:)

prawda, że proste?:D
 mam nadzieję że kurs jest czytelny, postaram się przygotować kolejny na pudełko "pizzowe":)
pozdrawiam


22 komentarze:

  1. Anita bardzo fajny kursik no i sama torebeczka bardzo urocza :) Z miłą chęcią z niego skorzystam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna kartka i super kursik. Bardzo dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Anito za kurs! Właśnie się przy poprzedniej Twojej kartce zastanawiałam, czy tez nie zrobić podobnych torebek, a teraz już nie muszę się głowić jak :) I muszę Ci jeszcze napisać, że JESTEM OGROMNĄ FANKĄ TWOICH PRAC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za kursik ...super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo prosta wersja! napewno skorzystam:) Ja jak robiłam torebkę to musiałam się nagimnastykować dużo więcej;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka!!!
    Torebeczka super, dziękuje za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny delikatny i romantyczny komplecik do tego ten kurs jest super !!! Dzięki wielkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę pierwszy raz widzę takie cudo! szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za tak wspaniały kurs!!!!!!! Cmok, cmok!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki dziewczyny za tyle miłych komentarzy:* cieszę się że podoba się Wam kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa i piękne wykonanie. Zazdroszczę tylu fajnych narzędzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kurs, a efekty oszałamiające! Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!!! Z pewnością skorzystam - bo robienie pudełek nie należy do moich ulubionych czynności;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za kurs, wykorzystałam z powodzeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurs świetny, mam nadzieję, że uda mi się jedną wykombinować na sobotę na kartkę komunijną;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kurs! ja również dziękuję-na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wykorzystałam : http://decoupagezetki.blogspot.com/2013/04/pastelowo.html dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kurs- jasno, przejrzyście i prosto- to lubię :) Dziś skorzystałam z Twojego kursu i pierwszy raz zrobiłam torebkę na kartkę - dziękuję za kursik :):)- a tu moja praca http://scrapmajka.blogspot.com/2013/10/z-okazji-chrztu-swietego.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kursik. Mam nadzieję, że kiedyś uda się skorzystać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...