wtorek, 24 lipca 2012

scrapek...

w sobotę miałam wielką przyjemność poskrapować w gronie utalentowanych dziewczyn z sielsian-craft:)
spotkanie było fantastyczne!!! tak się cieszę że udało mi się dotrzeć!!! pod wpływem emocji trochę odleciałam:) i zrobiłam takiego oto scrapka mojego dziecia:D hmm... widocznie było mi to potrzebne...:)
zrobiłam też ATC ale poszło w świat:) ciekawa jestem która je wylosowała?:)


na pamiątkę nasze zdjęcie grupowe zrobione przez Latarnie Morską (mam nadzieję że mogę?):)

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Cudnego scrapa stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny" scrapek",Anitko miło było Cię spotkać .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję się bez bicia że to ja wylosowałam twoje ATC. Jest sliczne

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...