niedziela, 6 maja 2012

wróciłam:)

ach, było cudnie!!! pogoda nas rozpieszczała...ale już jestem:)...nie zdążyłam się jeszcze porządnie rozpakować a już zaczęłam grzebać w moich papierkach ( stęskniłam się, nie da się ukryć że to już choroba:P)
trafiłam na wyzwanie na blogu Echo Park  nie wiem nawet czy dobrze zrozumiałam, ale postanowiłam się dołączyć ( najwyżej nie wezmą mnie pod uwagę:)) zrobiłam kolejną kartę/scrapa Michałka zainspirowana zdjęciem pierwszym i ostatnim:)



i jak już go zrobiłam doszło do mnie jak ubogie prezentuje materiałoznawstwo:) mieć choćby ich starą kolekcje Splash, a cuda można robić:D  no cóż.... dodam do mojej listy życzeń:D
buziaki

4 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam SPLASH;D i wiele innych:) ostatnio zakochałam się poporstu w produktach echo parku!!:) zesztą sama widziałaś na spotkaniu;D cieszę się ze pogoda dopisała:) scrap rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że Cię odwiedziłam na blogu, bo widzę, że tu się śliczne rzeczy wyprawiają ;) dodaję do obserwowanych ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcie umieściłaś na skrapie-bardzo mi się podobają kropelki uchwycone w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny scrapik..kolorowy i wesolutki:))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...