czwartek, 29 września 2011

KARTKI#1

Witam! ostatnio jakoś mniej mnie tutaj, niestety od września dopadły nas choróbska i jakoś na nic nie mam czasu ani siły:) jednak postanowiłam nie przepuścić takiej okazji jak pierwsze wyzwanie kartkowe w reaktywowanym SP:) więc skleiłam sobie w nocy taką karteczkę...strasznie byłam z siebie dumna że udało mi się w końcu "skomponować" więcej niż trzy kwiatki na kartce, jednak nie przemyślałam tego do końca bo użyłam papiery UHK a ich wyzwanie mówi właśnie o trzech i tam niestety już się nie na da..:D..może zrobię jeszcze z trzema?:) kartka w formie kopertówki... wnętrze ma podobne do tej karteczki


 

przypominam też o CANDY które trwa w Galerii Papieru i u Jagi, linki w pasku bocznym...
dużo zdrówka wszystkim życzę
pozdrawiam
anita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...