wtorek, 2 sierpnia 2011

ramka Ribba

dzisiaj trochę prywaty:D tym razem w przerwie między praniem, prasowaniem i pakowaniem..tak..tak zbliża się w końcu urlop:D oscrapowałam sobie taką rameczkę ikeowską..a  że ostatnio zdjęcia wywoływałam chyba z półtora roku temu?!...padło na boże narodzenie:D zresztą zdjęcia gdzie jesteśmy we trójkę mogę policzyć na palcach jednej ręki..zwykle ja je robię - tu wyjątkowo autorstwa mojej siostry :)

 żeby była bardziej przestrzenna, tak jak ich kwadratowe ribby musiałam podkleić ją w środku dookoła tekturą i czarnym brystolem...a wtedy nie ma było już problemu z przestrzennym zdobieniem:) zdjęcie ramki jak zwykle koszmarne...z cieniam...brrr...ale nijak nie potrafiłam jej ustawić bo albo szyba się odbijała albo robiły się cienie...na mojej ścianie w "galerii":P wisi i wywołuje uśmiech....i mam nadzieję że na jednej się nie skończy:)

dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze...niesamowita jak dla mnie liczba wejść !!! (sama ich nie zrobiłam bo moich nie liczy:)) będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie jakiś ślad swojej bytności u mnie... pozdrawiam ciepło

1 komentarz:

  1. hejka:)) Pieknie sie tu porobilo:))
    pozdrawoam
    sława
    kobsla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...