czwartek, 21 lipca 2011

exploding box

moje pierwsze pudełeczko..:):):) bardzo miałam ochotę spróbować tej formy i nadarzyła się okazja..zrobione na specjalną okoliczność - jako podziękowanie dla trzech wspaniałych kobiet....

pudełko ma wymiary ścianek 10cm*10cm...cięte z kwadrata 30cm*30cm...
najbardziej jestem dumna z tych kwiatków na wieczku..:P.nie miałam gotowego tak dużego kwiatka ....te są zrobione z białych kwiatków Primy..pewnie inne dziewczyny podobnie je składają ale ja doszłam do tego sama:) kwiatek spryskany jest Perfect Pearls Mists, pięknie, perłowo się mieni...czego na zdjęciu nie widać:(


 stoi na "nóżkach" zrobionych z kropelek akrylowych....


na każdej ściance są wyciągane tagi i miejsce na kilka słów od siebie...

 
na środku cytat, który wydawał mi się pasujący do okoliczności...

 i koniec:)

2 komentarze:

  1. Kiciuś ale To fajne :o) - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko wyszło pięknie, kwiatek zrobiłaś śliczny i widać jak się mieni:))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...