czwartek, 10 lutego 2011

lodówkowce:)

kiedy po raz pierwszy zetknęłam się z nimi w necie, uznałam że to fantastyczny pomysł...uwielbiam rzeczy ładne ale jeszcze bardziej funkcjonalne, a że od zawsze żółte karteczki ułatwiały mi życie wiedziałam że też muszę takie zrobić:D
z tyłu są podklejone magnesem, na lodówce trzymają się na mur beton - pod warunkiem że nie jest zabudowana:P....ale to też nie problem...zrobiłam takie w wersji do powieszenia....a i oczywiście do każdego lodówkowca robi się zeszyt na przepisy w komplecie....tylko czekam na bindownice, która jest już w drodze (jupi:))
nie udało mi się uniknąć małych podknięć:) ale i tak jestem z nim dumna....








2 komentarze:

  1. Dziękuję, że gościłas u mnie:)
    super te lodówkowe zapisniki!!
    też się przymierzałam tylko zastanawiałam sie jakim magnesem je podkleić(gdzie zaopatrujesz sie w magnes??)
    aaa i zazdraszczam bindownicy :):)
    POzdrawiam / kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam na allegro...to się nazywa folia magnetyczna (sprzedają ją na metry) i tnę na paseczki:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...