wtorek, 12 czerwca 2012

uscrapowani część czwarta - w końcu u mnie:P

W sobotę, 9 czerwca miałam  przyjemność organizować czwarte ( niestety ostatnie:( ) spotkanie grupy "Rybnik i okolice";) jeśli ktoś ma ochotę przeczytać obszerną relację zapraszam tutaj:D

nie będę się powtarzać, więc wkleje tylko zdjęcie mojego zalertowanego pudełeczka

przed

i po

album zasługuje na osobny post bo jeszcze go dopieszczam:) 
nie będę nawet udawać że zrobiłam go na spotkaniu:), zresztą nauczyłam się czegoś o sobie...bardzo podoba mi się idea uscrapowanych... uwielbiam rozmowy i podpatrywanie innych przy pracy, mi natomiast najlepiej skrapuje się kiedy zostaje sama z moimi myślami i nic mnie nie rozprasza:) co oczywiście nie przeszkadza w dalszych spotkaniach:D

tradycyjnie na koniec jedno wspólne zdjątko


buziaki

2 komentarze:

  1. Cudne spotkanie!!:) mam nadzieje ze mimo skończenia uscrapowanych, spotkamy się jeszcze nie raz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, mam podobnie z tym scrapowaniem w towarzystwie. Lubię sama, w swojej kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...