piątek, 25 listopada 2011

amber ... kartka dla siostry...

ulubione kolory mojej siostry to turkus i brąz dlatego wybór padł na piękną Amber - papiery ILS-u, którą dość długo chomikowałam:) i oczywiście nie mogło zabraknąc moich ulubionych kwiatów z  Basic Grey 
których juz nie widzę w sklepie:( a komponują się pięknie z tyloma kolorami...było już bordo z czernią i z beżem, zieleń a teraz turkus.....to nieprawdopodobne ile rzeczy można zrobić  z użyciem tylko dwóch arkuszy tego papieru ( a jeszcze nie wycięłam wszystkich:))
 zwłaszcza że do kompletu powstał album...ale to w następnym tygodniu bo nie mam kiedy go obfocić...

 żeby kwiaty były bardziej przestrzenne traktuje je moim domowej roboty dłutkiem:) plus podkładka pod mysz... może komuś się przyda taki patent a mianowicie na końcówkę pędzelka nałożyłam taką metalową końcówkę z kuleczką ze starego parasola, które są przy każdym drucie:D nie wiem czy wiecie o co mi chodzi:D ale sprawdza się rewelacyjnie...no i oczywiście Crackle Accents
 
 pozdrawiam weekendowo i dziękuję za odwiedziny...

1 komentarz:

dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...